Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Utilitatea unui LOGO pentru afacerea ta

Antreprenorii care se află în etapa de lansare privind afacerea lor trebuie să fie conștienți că logo-ul reprezintă cheia în crearea unui brand. Înainte de a gândi un logo, este important să ai o imagine asupra valorilor pe care tu le promovezi prin brandul tău, în așa fel încât segmentul tău țintă să se identifice cu el.

Ce reprezintă logo-ul?

Acesta este un element important ce definește brandul tău, fiind de fapt oglinda companiei. Acesta va asigura întipărirea în mintea consumatorilor a imaginii companiei tale și îi va conferi o identitate proprie.

Prin intermediul acestui element, firma va putea să se identifice printre concurenții ei pe piața țintă, prin autenticitate și mesajul transmis.

Cele mai eficiente logo-uri gândite de specialiști sunt de fapt cele mai simple. De cele mai multe ori, un logo simplu și bine realizat au fost mult mai apreciate și memorate de consumatori datorită clarității lui.

Ce rol joacă logo-ul în promovarea unei afaceri?

Pentru a avea un impact pozitiv asupra consumatorilor, logo-ul trebuie să fie unul memorabil, care să transmită cât mai clar valorile pe care le susține compania. Dacă logo-ul este bine gândit și are un caracter impact atunci acesta va:

  • Atrage numeroși clienți din alte segmente țintă decât cel gândit inițial;
  • Prezenta într-o manieră unică identitatea brandului tău;
  • Juca strategic în promovarea afacerii.

Este esențial ca logo-ul să reflecte și să definească conceptul afacerii tale pentru o mai bună înțelegere a consumatorilor despre ceea ce tu promovezi.

Ce impact au culorile asupra logo-ului?

Numeroase emoții sau senzații pot fi create prin intermediul culorilor. Acestea au rolul de a:

  • proiecta și intensifica muzicalitatea mesajului;
  • accentua influența design-ului.

Culoarea poate fi un instrument cheie prin care comunici non-verbal cu publicul. Acestea pot fi inspiraționale și îți pot exprima emoții/stări. Spre exemplu:

  • galbenul – semnifică energie;
  • roșu – poate sugera pasiune, curaj, riscuri;
  • verde – simbolizează viață, liniște, prosperitate, natură;
  • portocaliu – spiritualitate, cunoaștere, creativitate;
  • albastru – libertate, eficiență, loialitate;
  • alb – puritate, inocență, lumină;
  • negru – eleganță, diplomație.

Concluzii 

Logo-ul are o contribuție semnificativă privind succesul unei afaceri. El reprezintă de fapt esența brandului și cel ce reflectă valorile promovate de companie. 

Conceperea unui logo poate fi uneori o activitate destul de complexă, de aceea poți apela la o agenție web design, care să te susțină în acest demers și să îți ofere cele mai bune soluții privind logo-ul brandului tău.

Arata comentariileAscunde comentariile

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!