291Vizualizari
Utilitatea unui biblioraft pentru angajaţii care lucrează de la domiciliu
Încă de la apariţia acestui important element de papetărie, denumit biblioraft, acesta a fost folosit atât în birouri, cât şi în săli de clasă, atât în instituţii financiare, juridice, cât şi acasă, pentru a organiza în mod eficient diferite documente. Biblioraftul este util atât copiilor de şcoală pentru a-şi organiza fişierele şi lucrările, cât şi studenţilor pentru a-şi organiza cursurile, contabililor pentru a pune în ordine documentele de la clienţi, notarilor şi avocaţilor, practic oricine poate folosi un biblioraft. La fel de util este biblioraftul în cadrul unei gospodării, pentru a organiza în mod eficient documentele membrilor familiei, precum şi facturile şi plata utilităţilor, chitanţele şi alte acte sau dovezi importante.
Alegerea unui biblioraft potrivit
Este cât se poate de evident faptul că biblioraftul este un element important în cadrul unui birou, atât în cadrul unei companii, cât şi la domiciliu. În afară echipamentelor electronice şi gadgeturilor moderne, un rol important îl au şi obiectele de papetărie, care fac referire şi la bibliorafturi. Aceste elemente trebuie alese cu mare atenţie, atât din punct de vedere al calităţii materialelor folosite, cât şi din punct de vedere al culorilor şi capacităţii bibliorafturilor.
Dacă bibliorafturile nu lipsesc de pe lipsa de cumpărături a reprezentanţilor companiilor pentru angajaţii lor, trebuie adăugat în coşul virtual şi folii de plastic de protecţie pentru a menţine într-o mai bună stare documentele.
Biblioraftul este, cu certitudine, un obiect de papetărie foarte util pentru că are rolul de a ajuta l gestionarea celor mai importante documente sau a corespondenţei. Fiecare companie îşi creează propriile reguli referitoare la indexarea documentelor, iar biblioraftul este cu siguranţă prezent, fiind numerotat şi etichetat în conformitate cu cerinţele.
Pe lângă material, se va ţine cont de capacitatea de stocare a documentelor de către biblioraft, lăţimea cotorului, culoarea şi formatul biblioraftului, precum şi orificiile de prindere care trebuie să fie uşor de manevrat şi să permită gestionarea rapidă a documentelor.
Cum ajută un biblioraft angajaţii care prestează telemunca?
În contextul epidemiei cu virusul Covid 19, din ce în ce mai multe persoane au fost nevoite să lucreze de la domiciliu. De asemenea, tot mai multe companii au optat în ultimii ani pentru această variantă pentru angajaţii lor. Cu alte cuvinte, telemunca a devenit din ce în ce mai prezenta, iar pentru unii angajaţi a reprezentat un beneficiu, pentru alţii nu.
Telemunca nu este disponibilă celor care lucrează pe teren, medicilor, poliţiştilor sau altor categorii de angajaţi, dar cu siguranţă angajaţii în IT, contabilitate, traduceri, content writing, precum şi învăţământ şi alte domenii s-au văzut nevoiţi să facă faţă acestei provocări. Telemunca oferă angajaţilor flexibilitatea de a munci în cele mai confortabile condiţii, fără a se deplasa de la domiciliu, fără a avea cheltuieli cu combustibilul sau cu pacheţelul.
Pentru o mai buna organizare a celor care lucrează în regim de telemunca, se recomandă:
· realizarea unui program de muncă foarte eficient şi respectarea acestuia pentru o mai buna organizare a zilei de muncă;
· planificarea sarcinilor în mod corespunzător, angajaţii fiind pregătiţi şi pentru sarcini şi lucruri neaşteptate;
· limitarea distragerilor precum închiderea televizorului, limitarea activităţilor casnice;
· crearea unui spaţiu potrivi pentru munca şi păstrarea biroului ordonat, organizând documentele cu ajutorul bibliorafturilor.