Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Depozitul industrial perfect: cum îl alegi?

Tu ai apelat la Activ Property Services până acum, dacă ai o afacere ce a necesitat o locație bună?

Dacă nu și vrei să te dezvolți sau pur și simplu să te muți cu business-ul, trebuie să faci asta, deoarece este una dintre principalele companii de consultanță imobiliară din Romania, cu 28 de ani de experiență.

Deși sediul central este în București, dacă ești din altă localitate, trebuie să afli că mai au două birouri regionale în Timișoara și Cluj-Napoca. 

Ai nevoie de un depozit în Capitală? Activ Property Services te poate ajuta cu promptitudine! 

Alegerea optimă a unor depozite București sau în Ilfov este determinată de o combinație de mai mulți factori, care pornesc de la locația și spațiul pe care un anumit antreprenor îl caută la un moment dat, până la modelul de închiriere cel mai potrivit în fiecare situație în parte.

Abordarea individuală și flexibilitatea soluțiilor oferite de un dezvoltator sau altul cu privire la spațiile de stocare pentru firme sunt de o importanță cheie în încheierea unui astfel de contract de locațiune, mai ales într-o perioadă ca aceasta, de pandemie, cu atât de multe necunoscute.

Ca antreprenor român merită ca să cunoști cele mai importante criterii ce ar trebui respectate pentru a lua o decizie pe deplin conștientă. 

Locația și scopul stau la baza selecției corecte a unui spațiu de stocare 

Punctul de plecare pentru alegerea unui depozit bun este acela de a determina dacă clientul (persoană juridică) are nevoie de o proprietate pentru stocarea mărfurilor primite de la diverși furnizori sau este vorba de locație unde să își pună temporar diverse materii prime și componente, precum și propriile produse pe care le-a fabricat de la zero sau doar le-a asamblat.

Dacă clientul dorește să utilizeze terenul dezvoltatorului și să-ți ridice în regie proprie depozitul respectiv, cel mai important criteriu va fi selectarea locului potrivit și suprafața acestuia.

Alegerea locației trebuie să fie precedată de o analiză aprofundată în ceea ce privește tipul de afacere și rețeaua de distribuție. Legătura ce se va stabili cu piețele țintă va determina în mare măsură dacă fluxul de mărfuri din depozit către destinatarii finali va fi unul rapid, eficient și rentabil.

Locația optimă ar trebui, în primul rând, ca să asigure accesul nelimitat și rapid la infrastructura de transport (șosele, autostrăzi, rețele feroviare, aeroport).

Alegerea locației depozitului va fi, de asemenea, influențată de situația de pe piața locală a muncii și de disponibilitatea angajaților calificați care pot fi angajați în această perioadă de pandemie pentru a sprijini procesele logistice și de producție. 

Urgența închirierii unui spațiu 

Momentul finalizării încheierii contractului nu este un criteriu mai puțin important pentru acest demers de afaceri. Presupunând că o firmă are nevoie de un depozit lângă București sau o hala de închiriat Pitești pentru ocuparea imediată sau, din contră, are nevoie de ea doar peste câteva luni, chiria poate să difere substanțial. La fel și paleta de facilități pe care spațiul în cauză îl prezintă.

Atunci când clientul are mai mult timp pentru a implementa investiția sau are așteptări non-standard în ceea ce privește locația, intermediarul imobiliar poate căuta un teren adecvat și poate verifica posibilitățile pe care le oferă în raport cu dorințele persoanei juridice în cauză.

Cu toate acestea, trebuie avut în vedere și faptul că procesul de căutare al terenurilor ideale poate dura chiar și câteva luni. De asemenea, scopul imobilului poate afecta durata până la finalizarea contractului.

Comparativ cu un depozit standard, localizarea proceselor de producție într-o hală nouă durează de obicei mai mult și poate fi și de un an. 

Alegerea spațiul și modelul de închiriere 

După definirea obiectivelor și așteptărilor clientului cu privire la proprietate, este posibil să se treacă la etapa de a decide cu privire la dimensiunea spațiului care urmează să fie închiriat.

Companiile care caută unități de depozitare mai mici în intervalul 3.000-10.000 metri pătrați ar putea ca să se concentreze pe căutarea spațiului în clădirile comune, pentru mai mulți clienți.

Pe de altă parte, pentru clienții care caută un spațiu mai mare sau au cerințe specifice în ceea ce privește amenajarea, o alegere bună poate fi dată de niște soluții personalizate.

O variantă mai costisitoare ar fi un depozit „personalizat”, construit pentru un anumit client și în conformitate cu cerințele acestuia. Dezvoltatorul deține proprietatea și clientul o închiriază pentru o perioadă de timp specificată. Clădirea poate fi ridicată atât pe terenul dezvoltatorului, cât și pe cel al clientului.

O a doua soluție constă în construirea de bunuri imobiliare deținute de client, pe parcela dezvoltatorului sau într-o altă locație indicată de client.

Indiferent de varianta aleasă intră pe proprietati-industriale.ro pentru că vei avea niște surprize foarte plăcute referitoare la locațiile oferite acolo spre contractare!

Arata comentariileAscunde comentariile

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!